lördag 11 juni 2011

Ännu en varm dag...

Eftersom det ser ut att bli regn på söndag så inleder jag dagen med gräsklippning medan Mange går en promenad med Sixten. Jag kan tala om för er att det var VARMT!!!

Efter gräsklippningen packar vi in oss i bilen och åker mot loppis i badhusparken. Fortfarande ganska få som vill sälja, men det blir väl bättre när det blir semester.

När vi kom hem fyllde vi upp den lilla plaskdammen med vatten och gissa om det var någon som tyckte det var jättekul.

Sen blev det surströmmingsmiddag i Stockbäcken,
Kallax och Röda Ulven... och Kallax vann.


Sixten var på bra humör nästan hela kvällen


Mormor på väg ner mot Rokån med Sixten i vagnen.
Ängen gul av smörblommor.


En bild från Rokån

Ett trastägg som blev kvar



6 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder av äng och å! Och av Sixten oxå förstås!:)

    SvaraRadera
  2. Tack tack... Det blir faktiskt riktigt bra bilder med mobilen :-)

    SvaraRadera
  3. Måste förtydliga mig... Bilderna där jag är med är tagna av Mange med proffskamera... Övriga bilder är mina mobilbilder. :-)

    SvaraRadera
  4. O, det där med surströmming såg ju sååå gott ut! Fina bilder och han ser verkligen ut att gilla att bada Sixten!

    SvaraRadera
  5. Annki: Vi måste äta det när du kommer upp :-)

    SvaraRadera
  6. Ooohh! Såg härligt ut med plask i poolen =)

    SvaraRadera