fredag 3 juni 2011

Klämdag...

Idag har vi varit på Byggmax och inhandlat trall och vangstycken för att kunna fortsätta arbetet med altanen. Under tiden vi var på stan var Sixten hos mormor och morfar. Det hade gått jättebra, inga tårar... så nu vet vi att det funkar bra att lämna bort honom i några timmar, förutom att det kändes lite konstigt för mig.

Fick se NVS nya fordon... första gången jag ser en i Piteå, men det kan ju också vara för att jag inte är där så ofta.



Fick en kommentar från Mange om att jag tar mer kort än vad han gör... oh det kanske jag gör, i alla fall med mobilen. Måste ju ha nåt att visa upp här :)


Sen ringde prästen och ville boka tid för dopsamtal, så han kommer hit onsdag kväll. Jag förvarnade Mange om att han stammar. Jag tycker själv att det kan vara lite jobbigt att prata med en som stammar, men det går säkert bra.

Provade dopklänningen som jag lånade av mamma och insåg att det inte var lönt. Han fick inte ens in armarna, våran lilla michelingubbe. Så nu måste jag till kyrkcenter och låna en. Tur att det finns där, och gratis dessutom!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar