fredag 12 augusti 2011

Förhandsvisning...

Idag har jag varit med Therese på förhandsvisning av filmen "Jag saknar dig". Vi var med som statister och spelade publik för två år sedan. Fick till exempel lära oss klappa med känsla !?!?!?
Men det blev nog inte ett sånt stort genombrott som vi trodde... vi syntes inte ens i publikhavet. Kanske lika bra det. Till filmen delades det ut näsdukar, och det behövdes kan jag säga!!

Vissa inspelningsplatser kände man igen... t ex Strömbackaskolan, Öjeby kyrka, Christinasalen.

Farmor och farfar var hemma med Sixten medan vi var och flanerade på röda mattan.



Regissören, tvillningtjejerna och sångaren Ailou




5 kommentarer:

  1. Vad häftigt!!! Synd att ni inte syntes, ni hade kanske blivit upptäckta :-D

    SvaraRadera
  2. Tack för sällskapet :-) å det var tur vi inte syntes.. men vi vet ju var vi är:-)

    SvaraRadera
  3. Jag var ju oxå statist..har för mig att jag stod nära dig..så jag syntes väl inte heller då!

    SvaraRadera
  4. Ingela: Vi var publik i Christinasalen... var du där?? Det minns jag då inte... Eller var du publik till bandet Ailu Crash spelning?
    Hur som helst så var det bara en kort scen av publiken och bara de som satt i mitten syntes.

    SvaraRadera
  5. Jodå jag var i Christinasalen...jag och Fanny, tror vi stod snett bakom er!

    SvaraRadera