onsdag 10 augusti 2011

SALE...

Har idag varit på stan och shoppat kläder till Sixten. Kommer snart att gå upp i storlek 74 och det har vi inte så mycket av. Fick SMS från KappAhl att dom hade halva rea-priset nu och tänkte att jag kanske kunde hitta litegrann där. Men det fanns inte så mycket att välja bland, så det blev fyra par sockar och en t-shirt. Det kostade 54 kr



Sedan gick jag in på Cubus för att se vad dom hade och där stod det SALE på stora skyltar. Alla rea-plagg på barnavdelningen 19 kr oavsett tidigare pris. Och sen gäller även ta 3 betala för 2. Jag plockar på mig 2 pyjamas, 1 långärmad body, 1 kortärmad body, 1 par byxor, 1 långärmad tröja. För allt detta betalar jag endast 76 kr. Känns som att jag fick jättemycket för pengarna.



Morfar kom på besök

Kläder som Anita kom med förra veckan

En tröja som Staffan köpte åt Sixten på PDOL






3 kommentarer:

  1. Det är alltid bra med rea:-)
    å du fick ju jättemycke för lite pengar:-)

    SvaraRadera
  2. Du fick grymt mycket för pengarna!! Och fina grejer. Byxorna från cubus såg jättefina ut. Kul kul!

    SvaraRadera
  3. Nice affär säger jag bara, riktigt lyckat!!

    SvaraRadera