onsdag 9 november 2011

Lunch...

Idag har vi äntligen varit till Liselott och Alfred och hälsat på. Liselott ville bjuda på lunch och det serverades jättegod kyckling med pasta och sallad. Det blev en hel del barnprat, men även lite jobbprat.

Sixten och Alfred

Alfred

Å här fanns det blommor...

Spännande med nya leksaker



Sen kl 15:30 var det äntligen dags för klippning. Det blir andra gången i år som jag klipper mig, och nu tog jag ganska rejält. Men så klart så säger Mange: Ja, det kanske är lite sent nu... men du var fin i hästsvans... Som tur var så växer det ju ut igen och det brukar växa som ogräs. Men det är inte ofta jag gillar hur jag ser ut när jag kommer från frissan... frisyren blir bättre när jag får göra det själv.

3 kommentarer:

  1. ser ut som att ni haft en trevli lunchdate:-)
    och frisyren ser bra ut :-)

    SvaraRadera
  2. Du blev jättefin i håret!!!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker oxå att frisyren blev bra. Karlar..... dom ska man inte bry sig om. Dom verkar alltid gilla långt hår av någon anledning =)

    SvaraRadera