tisdag 3 januari 2012

Snö...

Tänk alla som längtade efter snön före jul... Nu skottar och svär dom allra flesta. Jag tycker fortfarande att det är ganska kul att skotta men det är extremt jobbigt när det är så tung snö.

Alla mina fina gångar på baksidan har drevat igen. Men nu väntar jag ut det värsta snöfallet innan jag skottar upp dom igen! Sixten får sova i vagnen på framsidan istället.

Sen är det varning för magsjuka här. Hämtade hem Mange på förmiddagen eftersom han mådde illa. Han ligger just nu och sover. Hoppas bara att jag och Sixten klarar oss.

2 kommentarer:

  1. God fortsättning! o hoppas ni slipper magsjukan!
    Här kom snön lagom till julafton...men nu är det som vår här!:))

    SvaraRadera
  2. Ingela: Såg på din blogg att ni hade riktigt varmt för att vara vinter.... Härligt :)

    Ser ut som att det inte blev någon otäck magsjuka av illamåendet....skönt!

    SvaraRadera