måndag 30 maj 2011

Cirkus...

Det kom ett brev till Sixten... och först hann jag bli lite irriterad då jag såg att det var från PT. Jag tänkte att nu försöker dom värva barn som kunder också... men sen insåg jag att det var en cirkusbiljett.

När jag hade lite att göra en dag så tävlade jag i Sixtens namn i PT:s tävling där man kunde vinna cirkusbiljetter... trodde inte att vi skulle vinna, men nu sitter vi här men en gratisbiljett. Har lagt ut på facebook att det finns en till övers hos oss, först till kvarn. Få se då om nån nappar. Först tänkte jag ta 200 kr för biljetten, men sen fick jag dåligt samvete och ger nu bort biljetten till den som vill. Ordinarie pris på en biljett på parkett är 340 kr/vuxen och 280 kr/barn.... Kan ni förstå att det är så dyrt att gå på cirkus idag!!!

3 kommentarer:

  1. cirkus är svindyrt, får hoppas du kan få vinna en biljett till han när han blir lite äldre:-)

    SvaraRadera
  2. Tänk att Sixten fått sin första vinst :-) Visst är det dyrt med ciruks och då tillkommer ju popcornen och drickan oxå..!

    SvaraRadera
  3. Vi har oxå vunnit biljetter några gånger...1 st och så måste man köpa till en och så allt runtomkring. Det blir inte billigt i slutänden! Men kul att vinna!

    SvaraRadera