fredag 29 juli 2011

Sixten dansar och ler...

Idag blev det ett besök på PDOL. Det var mycket folk i farten, men vi kom ju dit vid lunchtid, så det är väl inte så konstigt. En hel del förändringar i området... bra eller dåligt??? Det återstår att se! Gick en sväng bland knallarna och matstånden. Mötte upp Tommy på rådhustorget som sedan hängde med och käkade... eller Anneli och han käkade!! Jag drack mitt vatten som jag hittade i "Vattenbaren". Det blev indisk mat för dom.



När Sixten vaknade till gick vi in på ett fik och satte oss en stund. Jag unnade mig en latte macchiato som består av skummad mjölk och espresso. Sixten fick också en alldeles egen latte bestående av mjölkersättning... det tyckte han var jättegott!!

Sen träffade vi Dan-Erik (Danne) på Ekbergs utefik. Han satt och fikade tillsammans med Erica som jag känner sedan tidigare. Vi letade rätt på en gräsplätt där vi kunde sitta och prata en stund.


Sixten fick testa sina hörselkåpor och sov riktigt gott med dom på


1 kommentar: