tisdag 19 juli 2011

Våfflor på Kalahatten...

Idag blev det en tur till våffelserveringen på Kalahatten. Jag, Mange, Sixten, Petter, Storre och TJ. Det var hur mycket bilar som helst när vi kom dit och vi tänkte att vi nog skulle bli utan våfflor. Men våfflorna räckte. Skulle tro att det var upp emot 100 pers där. PT gjorde också ett besök, men det blev ingen närbild på oss. En riktigt härlig kväll, som avslutades med sällskapsspel hemma hos oss. Jag och Therese vann... Men jag bör väl även nämna minigolfmatchen som jag, Mange, Jonas och Staffan spelade tidigare idag. Mange vann och jag kom sist.
Mange och Petter

Kön ringlade sig lång...

En så när som perfekt våffla, dock lite bränd i kanten

Här är vi alla samlade

4 kommentarer:

  1. å jag med munnen full med våfflor...
    Tack för en trevlig kväll:-)

    SvaraRadera
  2. Nä men vad skådar mitt norra öga? Blev DU sist i minigolfen? Tillfällig formsvacka eller? :-P. Våfflorna såg supersmarriga ut!!!

    SvaraRadera
  3. Skapligt bränd våffla ;) Men det såg mysigt ut där uppe.
    Linda: Du måste se till att skaffa dig FB-konto igen. Du missar så mycket.

    SvaraRadera
  4. Linda: En djup formsvacka, måste nog få till en returmatch.

    SvaraRadera