fredag 19 augusti 2011

Fotboll...

Åter igen en helregnig dag... och en stackars jultidningsförsäljare hade trotsat vädret. Tyvärr har jag redan beställd jultidningar med Philip, så det blev ingen affär. Men hon var ganska söt...genomblöt som hon var.

Idag har vi också haft besök av Annki och Eric... det blev åter igen en trevlig stund med kaffe, surr och lek. Att spela fotboll tyckte Sixten var jättekul... måste ha fått mammas bollsinne. Här kommer en liten stilstudie...

Han har dessutom ställt sig upp vid gåstolen utan hjälp, men det hann jag inte fånga på video.





5 kommentarer:

  1. Snart knallar han iväg alldeles själv, lillkillen!

    SvaraRadera
  2. Linda: det är nu ni skulle ha varit här, inte den där gången när han bara gnällde hela kvällen :)

    SvaraRadera
  3. Sixten verkar vara tidig...går nog snart...ohhh!

    SvaraRadera
  4. Jag gick när jag var 8 månader så vi får väl se om han släktar på mig :)

    SvaraRadera
  5. Det lutar åt det hållet!:))

    SvaraRadera