onsdag 5 oktober 2011

Frosseri...

Sixten har varit feberfri hela dagen och det märks att han är tillbaka till samma goda form. Skulle tro att det är tänderna, men har än inte sett nån fler spricka fram.

Skulle ha samtal med min chef idag kl 13. Och det var ett mycket givande samtal, känner mig oerhört glad och nöjd. Medan jag var på möte var Sixten hos världens bästa Therese. Fick en bild via mobilen när jag satt i mötet.





På kvällen åkte vi till mamma som fyllde år. Jag hade sett fram emot fikat på hennes födelsedag och jag blev inte besviken. Vi gav henne en DVD-box med filmerna "De sju dödssynderna" av Richard Hobert. Fikat som serverades var: Bullar, rulltårta, sirapskakor, snickerskaka, en typ av russinkaka, kladdkaka, och tårta... mums!!






Dagen till ära hade Sixten klätt upp sig och var så fin

Här visar han sitt missnöje när han inte får som han vill.
Men han var samtidigt ganska trött.



3 kommentarer:

  1. Så kul att du blev glad efter samtal med chefen!:)) O vilken sötisbild på Sixten när han är lite tjurig...o vilken lugg han har!:))

    SvaraRadera
  2. Ha ha... Ja, vi kör med överkammning just nu. Har inte provat klippa någonting än... hur ska man gå till väga???

    SvaraRadera
  3. Jadu hur man går tillväga...beror på om han är med på det eller inte, haha!! Han kanske sitter som ett ljus...eller inte!:))

    SvaraRadera