måndag 24 oktober 2011

Yes...

Nu är delmål 2 uppnått och passerat och därmed -13,5 kg. Har 4,5 kg kvar till målvikten (ska försöka i alla fall).

Igår var jag på bio med mamma och såg Jägarna 2. En riktigt bra film och jag satt på helspänn hela tiden. Bra intrig och inte helt förutsägbart. Men att det skulle vara jättelikt mordet på Caroline tycker jag inte, även om vissa delar stämde.

Nu har vi flyttat om möblerna och Sixten har fått ett mer barnanpassat lekrum. Nu måste jag bara komma igång med att tapetsera garderobsdörrarna.

4 kommentarer:

  1. Wow! 13,5 kg på 10 veckor. Du e grym!!

    SvaraRadera
  2. Oj, jag räknade fel...... 14 veckor tror jag det blir. Men det är grymt ändå! =D

    SvaraRadera
  3. Nu är det vecka 14 av min diet. Men det är ju inte 1 kg per vecka. Första veckan tappar man ca 3-4 kg sen blir det mindre.

    SvaraRadera
  4. Kanonbra jobbat, du är grym!!!

    SvaraRadera