fredag 28 oktober 2011

Inköp...

Ja jag hittade en overall igår på Cubus. Köpte storlek 80 som passar ettåringar. Ordinarie pris 399 kr men med rabatten betalade jag 280 kr. Kändes lite onödigt att köpa en dyr Gneis eller Reima som första overall.


Sen hade jag även fått mitt paket från Bon Prix. Hade beställt 3 tröjor och ett par jeans till mig själv och allt passade så när som perfekt. Jeansen var jättesköna men liiite för långa så jag måste nog ändå skicka tillbaka dom. Annars blir jag tokig om jag ska trampa på byxorna hela tiden. Trevligt när det lyckas med beställningar.

3 kommentarer:

  1. snygg overall :-) alltid kul att kunna hitta grejor på rea:-)

    SvaraRadera
  2. Går inte byxorna att sy upp, ifall det bara är längden som är problemet?

    SvaraRadera
  3. Jo, det går ju att lägga upp dom. Mamma har erbjudit sig :)
    Själv är jag usel på det.

    SvaraRadera