lördag 1 oktober 2011

Lära gå vagn...

Nu har vi påbörjat gå-träning. Köpte en Lära-gå-vagn på blocket för 50 kr. Som tyngd använder vi två plastflaskor fyllda med vatten. Han har provat gå litegrann men verkar mest intresserad av vattnet i flaskorna samt att själva vagnen låter när man skakar den. (Tyvärr verkar det vara fördröjning av ljudet + att en snutt från en annan video visar sig en kort stund)


Här kommer en liten kavalkad av bilder från veckan som gått:
Bokstäver som jag beställt från Trä-Otto.
Ska sättas upp i Sixtens rum när jag börjar inreda där.

Sixten trivs hos grannen Annie och lägger upp foten på bordet

Blir små blessyrer nu när han ställer sig upp överallt.
Här skymtar man ett litet blåmärke strax nedanför ögat.
Någon dag senare blev det ett nytt blåmärke ovanför ögat.



Igår fredag var jag på After Work med jobbet. Det var avtackningsdags igen. Det var en jättegod buffé med mycket småplock. Sånt gillar jag. Blev dock inga bilder därifrån.

3 kommentarer:

  1. Bra med en gåvagn! Visst vet du att du kan vinkla handtaget i olika lägen och även skruva åt hjulen så det inte går så fort fram?! Vilken liten michelinfot som är på bordet...så söt!! Vem tackades av på AW?

    SvaraRadera
  2. Jo, hon vi köpte den av sa att man kunde bromsa hjulen och vinkla handtaget. Det är ju jättebra.
    Det var Jenny vi avtackade, som har börjat på sitt nya jobb på KoF.

    SvaraRadera
  3. Ok..jag kom på att det var nog Jenny!!

    SvaraRadera